De ce pierde Romania (printre altele)
|Nu fac parte dintre cei care infiereaza in fiecare clipa aceste minunate meleaguri si pe oamenii care locuiesc aici. Nu pot insa nici sa trec usor cu vederea scapari poate minore insa cu impact major.
Am lansat de curand travel.prwave.ro – dupa cum am scris deja si aici. Printre altele acolo imi doresc sa ofer informatii inedite de la noi si de la altii, sa arat locuri frumoase de vizitat din Romania si de prin alte tari pe unde am mai mers. Fireste Romania imi e mai cunoscuta decat orice alta tara si cum imi e si draga e oarecum firesc sa vorbesc despre ea si sa arat acele locuri interesante uneori ocolite de agentiile de turism.
Toate bune si frumoase… pana la un punct. Scopul Travel – Moments In Time nu este acela de a oferi informatii care sa tina si de istorie si de geografie si mai cine stie ce alte informatii. Sunt insemnari menite a trezi curiozitatea, a indemna spre documentare si vizitare de catre turistii romani si straini a unor locuri minunate.
Sa va dau un exemplu clar: am scris putin despre Muntii Rodnei – un minunat loc de plimbare – atat in rezervatie (pentru cine poate merge pe munte), cat si macar cu masina facand popasuri cat mai dese. Am vrut sa ofer link la siteul despre rezervatie, sau macar la un site unde sa fie prezentata zona. Si daca am dorit, ce? Vrutul e la liber! Nimic in engleza. As spune chiar ca si informatiile in limba romana sunt saracacioase.
Astazi am scris despre o initiativa interesanta prin intermediul careia Romania se aliniaza unor tari mult mai avansate precum Germania, Austria, Finlanda etc.: NAP Tourism in Bucovina. Sunt trimiteri si la un articol in limba romana, dar si la siteul oficial. Aici exista informatiile in limba engleza – ar trebui apreciat – dar modul in care sunt urcate (pdfuri) lasa de dorit – prea multe pdfuri, prea putin text. E oricum un pas inainte pe care nu pot sa ma fac ca nu il observ.
De ce atat de multe locuri extraordinare beneficiaza de o vizibilitate atat de proasta/redusa? Daca tot dorim sa promovam Romania, turismul si alte asemenea, de ce nu facem nimic cu adevarat de calitate in aceasta directie? Chiar suntem atat de putini cei ce ne dam seama de lucrurile care ar trebui facute? Chiar nu se pot face mai multe, mai de calitate si mai fara interese? Asta ca tot scriam aici despre brandul Romania.
Lori,
Am vizitat acel site şi te felicit pentru iniţiativă şi, în general, pentru ceea ce faci şi cum gândeşti. Sper că se vor limpezi apele şi vom realiza de ce potenţial de natură reală şi natură umană dispunem. Pentru asta ar trebui să renunţăm la unele deprinderi cimentate în comunism şi la avalanşa de prost- gust de după 89.
În rest, felicitări şi numai bine!
Draga Catia, iti multumesc frumos pentru urari. Proiectul a pornit din convingerea ca avem o sumedenie de lucruri frumoase si experiente interesante pe care le putem impartasi cu ceilalti si, cine stie, le putem sugera ce sa faca in anumite ocazii.
Din pacate insa… se pare ca multe trebuie sa fie initiativele private pentru ca cele oficiale mai au minusuri…
But in fact, Liu Jiangen this is not lost, his mind is persistent and firm, he wanted to go to Hengda, want to play, play in AFC Champions League, more bluntly, he want to get more money
Accounts sports by brooks analyzer jesse Madden considered that sunday that’s the put out second half’s hold company achieved Summerall the vocal through the category. Madden, Every spicey national football league educate, Had become enjoyed past a few given that hurricane, as well as Summerall’s cool. The two teamed to make 22 times covering up mmorpgs cbs television studios that higher in short sibel..