Zaharul Lemarco si campania sa de imagine

Zahar folosim toti. Fie ca ne bem cafeaua fara zahar dar punem zahar in ceai (sau invers) ori adaugam importante cantitati de zahar in diverse prajituri gemuri si dulceturi, folosim zaharul. Fie ca ne place zaharul brun (ce mai putin rafinat, mai natural) sau cel alb, avem zahar in casa.

Companiile producatoare fac diverse promotii – cum e cea noua de la Margaritar, care incepe pe 17 septembrie (detalii aici) – sau campanii de imagine cu ocazia lansarii sau a intretinerii marcii.

Astazi va propun cele doua reclame de la Lemarco (cele doua spoturi “de dulce” fiind aduse de Starlink Group – click aici pentru mai multe informatii).

Primul spot este Lemarco Tocilarii. Hai sa incercam si altceva ne spun ei:

Al doilea este Lemarco Angajatul – un angajat care nu inteleg ce trebuie sa faca in cadrul companiei (ce job are adica) – un angajat care ne face un tub al fabricii, isi pune colegii sa danseze (nu foarte mult) si citeste scrisori.

Concluzia pe care ar trebui sa o tragem? Zaharul Lemarco este bine sa fie utilizat de catre gospodine.

Intrebarea este de ce? Cum se pozitioneaza acest zahar si ce il diferentiaza fata ce celelalte – facandu-l de dorit a fi achizitionat? SI cum vi se par cele doua spoturi pe care le vedem din plin la televizor.

Share
5 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge