Impactul reclamelor
|Incepem in forta – si ar trebui de la bun inceput sa alegem o directie in care ne situam: analizam reclamele in functie de notorietatea pe care o aduc marcilor/produselor/serviciilor promovate ori le analizam luand in calcul eficienta si impactul asupra vanzarii?
Dupa ce ne alegem una dintre modalitati – sau poate chiar analizand reclamele in paralel in functie de cele doua criterii – ar trebui sa putem vorbi mai usor despre impactul reclamelor.
Ce reclame ne-au determinat sa achizitionam – macar o data – un produs/serviciu? Cu ce conving reclamele la noi?
Avem si reclame care creeaza efecte opuse?
Postul acesta vine in continuarea Produse care n-au nevoie de reclama si promovare si Cea mai reusita reclama de la noi de acum. O reclama frumoasa ne determina sa achizitionam obiectul/serviciul promovat? Sunt situatii in care avem reticente? Care sunt acestea?
Eu recunosc ca mi s-a intamplat sa vad reclame la televizor si sa ma tenteze sa incerc unele produse in acest mod. Evident a depins de serviciile post-vanzare si de produs/serviciu in sine achizitia a doua (daca a mai existat). Voi?
Pai, cea mai importanta achizitie sub influenta reclamelor a fost un Peugeot 107. Cei de la Eurial si Volksbank aveau o reclama la radio. Nimic special, dar cu informatii cheie: pret, oferta fara avans, etc. Bine, era intr-o perioada in care ma tot gandeam ca o masina ar ajuta, asa ca si momentul a contat mult. 🙂