E greu sa fii tu!

Se gaseste o idee interesanta. Bucuria este foarte mare – se considera ca s-a dat lovitura.

Si pentru Connex chiar s-a dat lovitura cu “Tu faci viitorul”. O mare responsabilitate pe umerii tai.

O idee deosebita ce a atras foarte mult. Un succes.

Dar nu e suficient ca tu faci viitorul, pentru ca ceva vreme, “Tu faci PRO TV”. Alta misiune importanta pentru tine. Misiune ce inca trebuie indeplinita daca ascultam cu atentie promo-urile postului de televiziune.

Finalul lui 2007 mai aduce o “povara”, pentru ca de la Coca-Cola aflam ca Tu esti magia sarbatorilor.

Dupa cum spuneam: e greu sa fii tu!

Trecand insa in zona imaginii, daca luam in considerare “curentele” atunci avem doua variante: este acelasi concept insa fiind unul foarte bun a fost implementat in zone diferite de companii puternice asa ca trebuie laudate; da, este acelasi concept ceea ce inseamna ca dupa primul implementat celelalte au copiat si nu-s demne de lauda.

Nu toti cei ce vad actualele reclame isi mai aduc aminte de campania Connex. Altii insa isi tot amintesc de ideea declinata cam prea mult in ultimii ani si promovata agresiv, astfel ca devin deranjati de aceasta idee. Ajungem astfel iar in zona importantei care trebuie data fiecarui aspect atunci cand se lanseaza un concept/idee.

Share
5 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge