E greu sa fii tu!
|Se gaseste o idee interesanta. Bucuria este foarte mare – se considera ca s-a dat lovitura.
Si pentru Connex chiar s-a dat lovitura cu “Tu faci viitorul”. O mare responsabilitate pe umerii tai.
O idee deosebita ce a atras foarte mult. Un succes.
Dar nu e suficient ca tu faci viitorul, pentru ca ceva vreme, “Tu faci PRO TV”. Alta misiune importanta pentru tine. Misiune ce inca trebuie indeplinita daca ascultam cu atentie promo-urile postului de televiziune.
Finalul lui 2007 mai aduce o “povara”, pentru ca de la Coca-Cola aflam ca Tu esti magia sarbatorilor.
Dupa cum spuneam: e greu sa fii tu!
Trecand insa in zona imaginii, daca luam in considerare “curentele” atunci avem doua variante: este acelasi concept insa fiind unul foarte bun a fost implementat in zone diferite de companii puternice asa ca trebuie laudate; da, este acelasi concept ceea ce inseamna ca dupa primul implementat celelalte au copiat si nu-s demne de lauda.
Nu toti cei ce vad actualele reclame isi mai aduc aminte de campania Connex. Altii insa isi tot amintesc de ideea declinata cam prea mult in ultimii ani si promovata agresiv, astfel ca devin deranjati de aceasta idee. Ajungem astfel iar in zona importantei care trebuie data fiecarui aspect atunci cand se lanseaza un concept/idee.
pai , ei vor sa ne trateze cu respect…zice-se, nu ca pe simpli clienti! noi suntem CLIENTII! principala lor grija si preocupare…desi de multe ori numai declarativ! cat despre concepte copiate…ce sa zic…la super bugete pe care le investesc companiile acestea, in agentii de creatie …strategie, marketing, PR si cum altfel s-or mai numi…..cred ca s-a tasat asa mult creativitatea…ca mai bine …sa iau de la vecinul…daca la el a mers…..sau cum se mai numeste “competitor monitoring” de vremuri noi! 🙂
Hm… Eu m-am plans de faptul ca pentru Coca-Cola DOAR anul acesta eu sunt magia sarbatorilor. Evident, anul viitor vor veni cu un nou concept… Dar cu mine cum ramane? 🙂
Am senzatia ca multi gandesc cam asa: hai sa ne apropiem de cosumator, sa-l fidelizam, sa iubeasca brandul. Iar “tu” este vazut ca solutia magica….shortcutul care rezolva toate aceste probleme.
Wow, superb blog layout! How long have you been blogging for? you make blogging look easy. The overall look of your website is magnificent, as well as the content!
I just could not go away your site prior to suggesting that I really loved the usual info a person provide in your visitors? Is going to be back regularly to check up on new posts