Reclame analizate – discrepante la Lidl

Lidl – retea de magazine unde produsele sunt ieftine. Sau cel putin aceasta este pozitionarea.

O reclama la TV bine realizata. Chiar as zice prea bine realizata: muzica foarte bine aleasa si pozitionarea cumva mai aproape de premium, decat de cea a produselor ieftine. Ii recunoasteti in spot si pe Aurelian Temisan si pe sotia sa, actrita Monica Davidescu.

Insa un spot TV bun. Mi-a placut – si tineti cont detestam (datorita faptului ca prima oara cand am mers in magazinele achizitionate de Lidl, deci “marca anterioara” cum s-ar zice, am gasit paine la raft expirata si alte asemenea).

Si ieri m-a lovit (altfel nu pot zice) reclama de la radio. Un spot in care o doamna este chiar disperata – acesta este cuvantul. Disperata auzind preturile. Si, disperata fiind, se comporta in consecinta, ceea ce include urlete. Un spot care nu te indeamna sa fugi sa profiti de oferte (tineti cont ca si Carreffour are spoturi in care promvoeaza oferte exceptionale disponibile doar in anumite zile, si real…) ci unul care te enerveaza la culme inducand o stare de nervozitate ascultatorului.

Mie una nu imi place deloc si din punct de vedere al imaginii cred ca avem de-a face cu o mare discrepanta intre pozitionarile si modul de promovare in 2 canale diferite: TV si radio.

Acum nu ma intelegeti gresit: evident ca stiu ca exista anumite diferente specifice mediului. Dar mai stiu de asemenea ca atuncic and promovezi ceva trebuie sa ai o coerenta in imagine si promovare.

Voi ce parere aveti de cele doua reclame Lidl – tv si radio?

Share
18 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published.

CommentLuv badge