Rom… cu manea… si reclama la picaturi pentru ochi… sau era iaurt?

Am mai spus ca se produc modificari diverse in zone diverse.

Ma uitam pe unul dintre blogurile pe care nu am mai intrat de multa vreme si am vazut postata o reclama despre care am vrut mai demult sa scriu, insa m-am oprit atunci. Este vorba despre noua reclama la ciocolata ROM.

In caz ca nu ati vazut-o povestea e destul de simpla: un personaj din reclama desface o ciocolata si se si imagineaza pe un iaht minunat alaturi de o companie placuta acestui personaj, cu un casetofon din care urla… evident… manele. Adica aceasta reclama:

S-a spus de multe ori ca un lucru legat de o marca te poate determina sa achizitionezi acel produs/serviciu. La fel de bine insa te poate determina sa nu cumperi ceva. Sau… sa nu mai cumperi…

Si daca tot suntem la analiza, am vazut ieri la televizor o reclama la picaturile Visine. Ideea era ca statul la calculator duce la probleme ale ochilor care pot fi solutionate de Visine (un nou produs). Cert este insa ca un el – personaj central in reclama – ajungea sa joace box… de unul singur… la birou. Prea semana insa cu reclama la iaurtul Frutissima. Din pacate insa nu am gasit reclama on-line pentru exemplificare.

Share
14 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge