A murit comunicatul de presa? – dezbatere-concurs

tritonic_august_2008130×300.pngAu putut fi observate in ultima vreme pareri impartite in ceea ce priveste comunicatul de presa. Unii spun ca ar fi mort ca “specie” in sine – ca e mai important sa realizezi materiale dedicate. Altii afirma ca are inca o puternica valoare. Unii ridica in slavi comunicatul cu stil – adica nu jurnalistic, nu in asa fel incat sa ajute cat mai mult reprezentantul media in preluarea informatiei, ci cel diferit, socant. Altii vorbesc despre comunicatul care sa fie completat de numeroase materiale.

Cum ramane insa? Intrebarea e importanta si merita o dezbatere – de aceea iata lansam – Tritonic Grup Editorial si PRwave – un nou concurs.

Noua provocare se desfasoara intre 25 august si pana pe 30 septembrie 2008.

Premiul in posesia caruia va intra persoana ce va fi desemnata ca si castigator/castigatoare consta intr-un set continand urmatoarele 3 volume:

Tot ce trebuie sa faceti pentru a va inscrie la concurs este sa participati la dezbaterea cu tema:
A murit comunicatul de presa? Argumentati.
Subiectul porneste de la ideea ca sunt pareri care sustin ca un comunicat de presa nu mai are impact daca nu este scris special pentru o publicatie, ca este mai avantajos cate un material dedicat sau oferirea subiectului unei singure publicatii importante – decat un comunicat general. In acest context – de ce am mai utiliza comunicatul de presa? Va asteptam sa ne spuneti parerea si sa va argumentati raspunsurile – fie ca sunteti pro sau contra ideii.

Sunt apreciate parerile sustinute pe intreg parcursul concursului inclusiv prin raspunsuri la opinii diferite.

Se accepta in concurs NUMAI reply-urile venite in cadrul acestui topic – nu si noi topicuri create pe forum.

Va astept sa dezbatem impreuna pe tema: A murit comunicatul de presa?

Share
2 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge