Greseli de PR sau despre companii si robotii lor

Iata ca ajungem si in momentul in care trecem de la partea de comunicare scrisa la interactiunea “audio”. Nu abandonez subiectul greseli in comunicate de presa intrucat sunt inca multe aspecte la care multi nu stralucesc.

Ajung astazi la o situatie de are legatura insa si cu administratia publica (unde vorbim despre bani publici) si cu diverse institutii (mai mari sau mai mici). Se intampla deseori ca atunci cand suni la o companie sa auzi un mesaj automat: un robot telefonic. Pana aici nimic special – ba chiar ceva util in multe cazuri.

Sa presupunem ca stii interiorul la care vrei sa ti se faca legatura. Excelent! Un robot presupune faptul ca daca apesi codul respectiv esti transferat automat la acel interior. Ei bine, asa cum spunea cineva, in teorie intre teorie si practica nu este nicio diferenta; in practica insa…

Degeaba stii tu interiorul daca robotul nu face legatura, chiar daca ai respectat indrumarile sale.

Eh… zici ok, se mai intampla, poate ca astazi s-a defectat ceva. Nu-i nimic. Redial – si… astepti sa fii preluat(a) de operator pentru a ti se face legatura unde doresti.  Da, dar daca dupa mesajul de baza nimic – tacere totala? (as fi scris: bum – tacere totala… dar pana si bumul lipseste cu desavarsire 🙂 )

Atunci e clar: robotul nu functioneaza. Si situatia este deranjanta mai ales daca se repeta – nu la distanta de o zi – ci poate de saptamani. Mie mi s-a intamplat la institutie publica. Altcineva imi povestea despre o situatie asemanatoare la o mare companie. Din pacate oricare ar fi institutia situatia nu este una fericita. Si repet: e una ca lucrurile sa stea astfel intr-o zi si alta ca atunci cand revii dupa o saptamana-doua in acelasi loc sa ai parte de aceeasi situatie. Mai rau e ca uneori exista doar un numar de contact.

In consecinta, incercati pe cat posibil sa verificati permanent si functionarea robotilor 😉

Share
2 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge