Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului?
|Ca agentie, sau freelancer, lucrezi cu o persoana (sau mai multe) din partea clientului. In cazul unor firme mai mici ai oportunitatea de a discuta fara intermediari cu directorul acelei organizatii.
Cand vorbim de firme un pic mai mari, intre tine – furnizor de servicii – si director apar intermediari.
Si de-aici incep unele discutii.
Unii zic ca trebuie sa pastrezi intotdeauna legatura doar cu directorul firmei – mai ales ca PRul este si o functie de management.
Altii sunt de parere ca este cel mai indicat sa pastrezi legatura cu directorul de marketing.
In sfarsit, mai sunt pareri care spun ca nici omul de la marketing nu e potrivit, ci este mai indicat sa ai legatura cu cineva de la departamentul de PR sau comunicare.
Acum, evident ca trebuie sa vezi si ce departamente si persoane are clientul – in functie, asa cum spuneam, si de marimea firmei si nu numai.
Dincolo insa de titulaturi, astazi un sfat extrem de important. Poate ca dincolo de titulatura persoanei cu care pastrezi legatura din partea clientului, cel mai important lucru este ca acea persoana sa aiba putere de decizie. Sa nu stai 2 saptamani pana iti confirma seful “al mare”, dupa ce a primit in mapa si precizarile de la PR-ul extern, daca aproba pentru un eveniment meniu de 15 euro sau de 20, sau daca alege Pensiunea X sau Pensiunea Y, ori mapa cu colt rosu sus sau pe cea cu unul alb.
Deseori ai nevoie de raspunsuri si decizii clare in baza carora sa poti face rezervari pentru evenimente, materiale etc. Daca persoana cu care discuti nu este in masura decat sa primeasca tot ceea ce ii trimiti si sa dea mai departe, n-ai facut mare lucru. Si imagineaza-ti doar cum e cand acest lucru se intampla in situatii cu potential conflictual!
Desigur ca idealul ramane sa pastrezi intotdeauna legatura cu directorul. Daca aceasta nu se poate, atunci pe locul doi este bine sa existe variante in care exista si intalniri cu aceasta persoana – la care participa si ceilalti cu care vei discuta ulterior – si discutii cu oamenii cu care vei pastra legatura mai des. Indiferent insa de functie, asigurati-va ca atunci cand aveti nevoie de BT-uri si decizii rapide aveti pe cine conta din partea clientului!
Voi cu cine pastrati legatura?
Cu cine poate decide şi îşi poate asuma ce a decis.
Oricum, în toate situaţiile (cu rare excepţii), deciziile se anexează la contract şi totul e OK. Practic, dincolo de discuţii, şedinţe, întâlniri şi hotărâri luate în urma lor, hârtia salvează armonia 🙂
eu nu lucrez in domeniu dar trebuie sa tin si eu legatura cu cineva. sunt cazuri in care cu oricine as discuta intr-o companie sunt ascultat si ajutat si sunt cazuri in care nimeni nu vrea sa raspunda. eu sunt genul de om care deranjeaza pe toata lumea daca nu gasesc omul potrivit, trimit la toata lumea informari, rapoarte si mailuri ca sa fiu acoperit. daca cineva spune ca nu a stiut eu sunt acoperit 🙂
@Alina Ai perfecta dreptate cu actele aditionale. Problema care apare e cu ce se intampla ca sa ajungi acolo (ca sa ai o suma finala agreata si numai buna de trecut in contract). Sau de exemplu apropo de o mapa – cand vorbim de o culoare sau ceva. Insa clar, scrisul e sfant.
@Alexandru Problema, e drept, nu tine doar de PR. Clienti si furnizori sunt si in IT si in multe alte zone. Este, intr-adevar, o idee foarte buna sa te asiguri ca mesajul a fost transmis la cat mai multe persoane pentru a nu fi acuzat ca nu s-a stiut. Insa, mai ales in cazul unor colaborari pe termen lung, ai nevoie de ceva sigur, de o persoana de legatura cu care sa poti vorbi si la telefon, si pe email, care sa raspunda rapid etc.
eu m-am tinut sa nu precizez … ca poate se prindea lumea. prb cu fuga de raspundere o am cu statul. acolo e jale indiferent de cand e contractul. in rest (la privat) ma dau pe spate de 7 ori si tot gasesc omul potrivit cu care sa am o legatura trainica :))
Eu am avut o singura colaborare cu statul si a fost, in linii mari, ok – si clar a functionat apropo de persoane de contact. Lipsa de raspundere am remarcat-o destul de des insa in mediul privat – mai ales la oameni care aveau o anumita functie care presupunea luarea si asumarea unor decizii, si fugeau de a le lua ca de… Si-atunci trebuia sa gasesti variante. Slava Domnului, nu am interactionat direct – am avut prieteni pusi in asemenea ipostaze si mi-au povestit ce si cum se chinuiau sa rezolve.
A require meant for babe fashion usually is huge. The real reason for will be which the infant’s will be given birth to all year long additionally, the comer of any baby on the relatives is actually an important completely happy moment. The moment anticipating all the comer belonging to the newborn baby on the planet, first of all of which comes to every single parent’s spirit is certainly the outfits wants. What really should be decided to buy that delivers superior in the process type? The nation’s a difficult judgement to build. Greater charges of inflation around the globe allow it to become problematic to obtain superior attire within a reasonable rate. However , each individual dad or mum desires to produce better because of their infants. wangyan20140410
Getting To Know to Nordic Sweet Treat
Questi aspetti aggiungono valore alla gamma degli sci LIBRA rendendoli non solo e semplicemente pi leggeri di tutti gli altri sci da donna presenti sul mercato, ma migliori in ogni singolo aspetto. Ecco perch LIBRA is light done right, ovvero Leggerezza fatta bene. Questo atteggiamento tipico di coloro che condividono con HEAD la passione per lo sci.
Besides broadcasting from various arenas and locations across the country (such as the Mall of America in Bloomington, Minnesota, from which the very first episode of Nitro was broadcast), Nitro also did special broadcasts from the Disney MGM Studios in Orlando in 1996, and did annual Spring Break Out episodes from Panama City Beach, Florida starting in March 1997. The featured matches on the one hour broadcast were Brian Pillman facing Jushin Liger, Ric Flair facing US Champion Sting, and WCW World Champion Hulk Hogan taking on Big Bubba Rogers. The show was also highlighted by the return of Lex Luger. Luger had previously been working with the World Wrestling Federation without a contract, but signed with WCW that morning following an appearance with WWF just the night before.
Replica bags on sale store replica louis vuitton outlet.
I’ve got to sign off, as my panel of chip tasters await. Stay tuned for tomorrow’s blog, for “The Great Chip Off,” a blind taste test of supermarket potato chips.
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike free pas cher
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
[url=http://www.cybersicherheitsrat.de/mogan/nike-sportswear-air-max-1-essential.html]nike sportswear air max 1 essential[/url]
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
[url=http://www.cybersicherheitsrat.de/mogan/wmns-air-max.html]wmns air max[/url]
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike free 5.0 wmns
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike free 5.0 damen schwarz
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike run noir
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike tienda online españa
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike running fr
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike free flyknit opiniones
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
chaussures nike free
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
tienda outlet nike
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike free run 2 noir et bleu
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
free run femme pas cher
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
zapatillas nike online españa
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max 1 nd
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max neu
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max babyschuhe
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max ltd 2 braun
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max outlet online
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max online shop
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max 1 nike
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
[url=http://www.bdni.de/selber/nike-air-max-ltd-2-schwarz.html]nike air max ltd 2 schwarz[/url]
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike janoski
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air maxe 1
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max wright
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max 2013 france
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
wmns air max 1 essential
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike free run 2 femme
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max 1 shop
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max 1 günstig kaufen
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max 95 kaufen http://www.aquarix.de/billig/nike-air-max-95-kaufen.html
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
bambas air max http://www.buenavistagolf.es/light/bambas-air-max.html
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike web http://www.marcelinogonzalez.com/comprar/nike-web.html
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
zapatillas nike tenis baratas http://www.pctechassistance.com/running/zapatillas-nike-tenis-baratas.html
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max españa http://www.pctechassistance.com/running/nike-air-max-españa.html
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike flyknit air max 2014 http://www.marcelinogonzalez.com/comprar/nike-flyknit-air-max-2014.html
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
aire max http://www.marcelinogonzalez.com/comprar/aire-max.html
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
running nike hombre http://www.invent-farma.es/hombre/running-nike-hombre.html
Cu cine trebuie sa pastrezi legatura din partea clientului? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max moins cher http://www.arthur-loyd-bretagne.com/collection/nike-air-max-moins-cher.html