Femeile si social media in 2012 – studiu

Un studiu ale carui rezultate au fost facute publice recent arata cateva concluzii interesante cu privire la comportamentul in online.

Astfel, informatiile de pe bloguri se bucura de cea mai mare incredere, acestea fiind urmate de retele sociale precum Facebook, Twitter si Pinterest.

Cititorii blogurilor le acceseaza pentru informatii, Facebook fiind pentru joaca si prietenii.

In mai putin de un an, Pinterest are o rata de adoptare asemenatoare cu a Twitter-ului si o relevanta mai mare decat a acestuia. De pe Pinterest se iau informatii despre produse si se afla despre noi produse disponibile.

Blogurile influenteaza achizitiile si sunt sanse mai mari ca social media si online sa fie utilizate de cititorii de bloguri in procesul de cumparare.

“The leading edge” pentru 2012 este Pinterest dupa cum era de asteptat, as zice eu.

Online-ul este asadar important – daca mai era nevoie sa se demonstreze acest lucru. Blogurile sunt cautate pentru informatie si se tine cont in procesul de achizitie de ceea ce este scris pe ele. Pinterest se constituie intr-o retea din ce in ce mai utilizata si cautata si, iata, considerata de incredere.

Studiul a fost realizat de BlogHer, si va invit sa vedeti mai jos prezentarea completa a rezultatelor obtinute.

2012 social media final, v2

View more presentations from BlogHer

Share
One Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge