White Paper: 2012 Crisis Management in the Microblog Era

Oricine ofera astazi servicii de social media (freelancer sau agentie) si toti cei care gestioneaza conturile in diverse retele pentru compania la care lucreaza ar trebui ca, pe langa toate lucrurile indicate pentru a atrage like-uri/followeri, pentru a genera conversie si a crea discutii, sa aiba si notiuni (macar notiuni!) de gestionare a crizelor in social media.

Lucrurile se schimba cu o viteza uimitoare in mediul online. Retele apar si dispar, unele au succes altele nu. Ce faci insa atunci cand te confrunti cu situatii de criza?

O analiza a crizelor dintr-o retea de microblogging din 2012 si a modalitatilor in care s-a reactionat gasiti in “2012 Crisis Management in the Microblog Era”. Sunt oferite exemple concrete si analize ale unor crize care au implicat nume mari. Veti regasi de asemenea si informatii utile – de pilda faptul ca un raspuns oferit in primele 8 ore de la izbucnirea unei crize in acest tip de social media duce la o durata medie a crizei de 6 zile, in timp ce un raspuns oferit in 8-24 h prelungeste criza la 7 zile, iar daca se asteapta 1-3 zile pentru un raspuns oficial se ajunge la o escaladare a crizei cu enorm de multe mesaje si o prelungire a ei la 13 zile.

Materialul se concentreaza asupra retelei Weibo, echivalentul din China al Twitter. Vi-l recomand insa spre download (aici) si va invit sa il vedeti ca prezentare mai jos. Veti remarca de asemenea ca aceste analize sunt realizate de o foarte cunoscuta agentie.

De asemenea, imediat urmator ca material este prezentarea similara cu analiza cazurilor din anul precedent. Este bine sa vedeti ambele prezentari/lucrari pentru a putea face o comparatie.

 

si

 

Share
2 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge