Client sau partener?

Ajungem deseori sa fim in “ipostaza” de mai sus: client. Fie ca noi suntem agentia care face o comanda la o tipografie, fie ca noi suntem clientul care lucreaza cu cel putin o agentie.

Suntem si in postura de partener – organizam un eveniment impreuna cu un partener, sau deschidem o noua afacere impreuna cu cineva.

Eu merg mereu pe principiul clientul meu… clientul meu – nu e stapan dupa cum nici eu nu il conduc. Il vad mai degraba ca pe un partener de discutii nu ca pe o persoana care vine imi da un brief, fac o campanie, o aproba, se implementeaza si gata.

Vorbim despre afaceri – poate si despre relatii publice – apropo si de relatia cu clientul. Pentru voi ce primeaza: clientul care da comanda pentru un nou site? sau partenerul de “cursa lunga”?

Cum ne alegem clientul – sau partenerul? Trebuie sa ne placa – sau doar sa fie bun?

Ati lucra cu agentie de ai carei angajati nu va place? (si poate nici politica) dar ati auzit ca au rezultate? Si invers, lucrati cu clienti a caror fire nu este una cu care sa va impacati?

Share
4 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge