O altfel de viziune asupra reclamelor la Hochland

“Toti le stim. Le vedem de cativa ani la televizor. Sunt reclamele la Hochland (branza topita sau cascaval – pane ori nu – dupa caz).

Replicile de acolo au ajuns si pe la Divertis si altii inserate in diverse momente umoristice. Carligul a prins – pentru ca multi isi aduc aminte reclamele. Si la fel isi aduc aminte replicile.

Multora le plac reclamele cu acei copii; le plac replicile istete ale – de obicei – fetei – desi… nici “daca data viitoare ma saruta” nu e de ignorat!

Reclamele Hochland reflecta societatea noastra.

Sa ne gandim putin la rece si fata prejudecati (sintetizand reclamele):

  • fata are un singur gand: sa puna mana pe baiatul cu bani (ca e cu bani ne dam seama dupa haine, casa si… doar el are primul cascaval Hochland, lucru pe care il aflam din reclama cu schimbul – in care ea ii marturiseste ca mama ei i-a luat cascaval precum al lui);
  • fata doreste sa ii conduca si masina – cand va fi mare;
  • fata o studiaza cu deosebita atentie pe viitoarea (potentiala) mama-soacra: se mira fata de zor cat de usor mama isi cucereste copilul – si se intreaba cum ar putea si ea, fata, sa il vrajeasca asa de usor (reclama la cascaval pane);
  • e drept pentru toate acestea…. trebuie sa se duca la meci si sa ii duca mancare – trebuie sa arate totusi un minim de afectiune (si sa il pazeasca indirect);
  • in oglinda baiatul e destul de smecheras, e crescut de mama cocolosit am putea spune – genul “toate i se cuvin”.

Si-am mai putea adauga vreo doua… dar sunt suficiente si cele de sus de dus!

De ce se afirma mai sus ca reclamele reflecta realitatea? Pai, acum serios vorbind, chiar e nevoie de o explicatie? Nu e suficient sa ne uitam la cupluri celebre – vezi Monica si Irinel Columbeanu (Irinel si Columbina cum le spune cineva)? Nu e suficient sa analizam putin mai cu atentie cazurile de fete tinere ajunse celebre peste noapte (chiar daca fara pic de talent si uneori si fara a fi frumoase)?

Baiatul trebuie asadar sa faca bani – ca sunt din fotbal sau altele… nu mai conteaza, nu? Treaba ei este sa aiba un pic de grija – si neaparat sa il vrajeasca permanent pe baiat. Nici nu mama-soacra n-ar strica sa te ai bine. Reclame care reflecta – din pacate sau fericire – societatea de acum – e drept intr-un mod amuzant – pentru cei mai multi. Si-acum, dragi copii, o intrebare rasare: oare care va fi noul truc pe care il vom invata in urmatoarea reclama?”

Share
37 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge