Oferiti agentiei de PR informatii finale, sigure

In colaborarea intre agentie si client deseori pot aparea neintelegeri sau situatii in care o parte sau alta se afla intr-o postura delicata fata de terti datorita unor informatii oferite si date ca sigure insa care, evident in ultimul moment, se modifica.

In calitate de client trebuie sa va asigurati ca fiecare informatie despre care afirmati ca e sigura sa fie astfel. In acest mod agentia poate actiona in baza acelei informatii si poate sa faca lucrurile cum se cuvine. Daca apar modificari si agentia deja aranjase ceva (orice ar fi acel ceva) aceasta din urma trebuie sa realizeze schimbari si astfel ajunge sa incurce mai departe alte persoane/companii/institutii.

Fiece situatie delicata in care este pusa agentia duce la scaderea credibilitatii acesteia si ca atare pe viitor nu va avea aceleasi intrari, nu isi va putea construi relatii bazate pe incredere si informatii clare. In consecinta pe viitor nu va putea oferi aceleasi servicii cautate.

Ca agentie este de dorit sa incercati sa aflati, prin intrebari clare, adresate cel mai bine in scris, daca acele informatii furnizate de clienti sunt reale, sigure si finale intr-adevar.

Ca in orice relatie vorbim despre incredere si despre legaturi intre persoane – orice companie este reprezentata de una sau mai multe persoane. Castigul este de partea ambilor parteneri – agentie si client – in momentul in care cei ce reprezinta o companie pe parte de PR furnizeaza mai departe informatii clare, sigure, finale.  Desigur ca lucrurile valabile pentru o agentie se aplica si angajatilor de la departamentele de relatii publice.

Oferiti agentiei de PR informatii finale, sigure, intotdeauna pentru a avea succes!

Share
One Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge