Quantity does NOT make QUALITY – sau despre bloguri
|Sa facem un exercitiu simplu. Sa luam o persoana care citeste 5 bloguri pe zi, 5 siteuri de stiri si care evident ca are si de lucru. Daca pe fiecare dintre cele 5 bloguri apare cate un material si pe fiecare site apar cate 5 inseamna ca acea persoana are de citit 5 + 5*5 = 30 de articole. Daca vrea sa si comenteze lucrurile se complica. Daca insa fiecare blog publica in medie 3 materiale/zi ajungem la 45 de articole de citit. Fireste, mai multe materiale publicate pe zi inseamna raspandirea lor de-a lungul zilei. Adica mai multe vizite. Sau o lectura in utilitarul cu care urmariti feedurile RSS la care persoana s-a abonat.
Am vazut multe insemnari online care mentionau faptul ca doar blogurile urmarite (e drept mai mult de 5 si obiectiv vorbind citesti mai mult de 5 luand unele din domeniu din tara, unele punct de reper in afara, unele ale unor prieteni si tot asa) ajung sa le aduca poate chiar sute de posturi necitite pe zi in feedul rss.
Motivul invocat adesea este faptul ca pe bloguri se publica mai multe materiale.
Sa o luam acum si din punct de vedere al PRului si promovarii. Pentru un trafic bun (mai ales daca blogul e in engleza) iti doresti sa ajungi in Google News si alte asemenea locuri. Numai ca pentru a fi acolo trebuie sa publici. Des. Intr-adevar s-ar putea sa ajungi sa ai mai multi cititori – dar a scrie zilnic cateva materiale pe blog – poate pe mai multe – a lucra, a-ti vedea de activitatile de timp liber si asa mai departe nu cumva devine prea mult? Nu cumva ajungi sa nu mai ai substanta si relevanta si sa tratezi doar superficial diverse noutati punand mai rar articole relevante?
Si vizitatorii, oare ce vor ei sa citeasca? Informatii pe care le gasesc oricum pe siteurile din domeniu sau materiale cu miez? Eu recunosc ca prefer sa vad articole publicate mai rar dar relevante. Mai rarut e mai dragut.
Recunosc, urmaresc cateva bloguri. Le citesc zilnic pe multe dintre ele – pe altele o data pe saptamana. M-am obisnuit cu ritmul de publicare al autorilor si ca atare intru pe bloguri in functie de acesta.
Marturisesc de asemenea ca imi plac blogurile unde am maxim 1 articol pe zi. Doar in cazuri exceptionale sa fie 2 materiale ce trebuie sa apara.
Si inca un lucru: imi plac insemnarile cu substanta. Imi place ca indiferent daca e blogul personal al cuiva sau un blog orientat spre un anumit domeniu sau spre unele subiecte sa vad materiale interesante. Si da, esentele tari se tin in sticlute mici.
Si in partea de consultanta le recomand intotdeauna clientilor sa tina cont de acest aspect. Relevanta. Calitatea. Sa nu trimita materiale doar ca sa fie, ci sa spuna ceva. Sa nu scrie (daca au blog de companie) doar ca sa apara un material acolo – ci sa isi stabileasca o frecventa pe care ar putea-o pastra dar publicand articole de citit.
Avem atat de multe materiale – si deseori vad articole (pe siteuri si pe bloguri deopotriva) care nu spun absolut nimic nou, care prezinta ceva la mintea cocosului pus deja de toata lumea in practica, idei elementare. Evident ca dupa ce intri o data sau de doua ori pe un asemenea site/blog a treia oara nu vei mai repeta experienta. Calitatea atrage si retine, cantitatea deseori alunga. S-ar putea sa aduca unii cititori de ocazie (via motoare de cautare) dar pentru bloguri importanti sunt cei care revin intrucat in jurul acelui blog se creeaza o comunitate.
Less is more. Conteaza si cantitatea – dar mai mult ca sigur nu cand vine vorba de bloguri si nu cand vorbim de multe materiale/zi.
Quantity does NOT make QUALITY – sau despre bloguri | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike infantil http://www.bienda.com/airmax90/nike-infantil.html
Make more l1i3c1i4 posts like this, it was gergous a9d6a7f8
Quantity does NOT make QUALITY – sau despre bloguri | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
zapatillas baratas nike air max http://www.alianzaesp.es/grises/zapatillas-baratas-nike-air-max.html
Quantity does NOT make QUALITY – sau despre bloguri | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max chicas http://www.atq.es/originales/air-max-chicas.html
Quantity does NOT make QUALITY – sau despre bloguri | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike shox pas cher femme http://www.sirtompercheornais.com/soleil/nike-shox-pas-cher-femme.html
Quantity does NOT make QUALITY – sau despre bloguri | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max france pas cher http://www.mathiasvidal.com/chaussures/air-max-france-pas-cher.html
20Quelques données fondamentales doivent alors tre posées ici quant aux taux de prévalence au sein des différents segments de la population chilienne [MdSdC1, 2007]. L’infection affecte majoritairement le groupe des 20 39ans des deux sexes. Le niveau de scolarité des personnes infectées est supérieur à celui de la poune pratique alternative de soutien à l’interaction
In Iron Man 3 vedremo sul grande schermo le nuove epiche avventure del miliardario, inventore e supereroe più amato, Tony Stark alias Iron Man. Il film è prodotto dal presidente dei Marvel Studios, Kevin Feige. Tra i produttori esecutivi compaiono i nomi di Jon Favreau, Louis D’Esposito, Alan Fine, Stan Lee, Charles Newirth, Victoria Alonso, Stephen Broussard e Dan Mintz. (Captain America: Il primo Vendicatore, The Avengers) e Peter S. Elliot (I Fantastici 4 e Silver Surfer) e la costume designer Louise Frogley (Quantum of Solace, Contagion).
Hogan, J., Hogan, R., Busch, C. (1984). How to measure service orientation. Journal of Applied Psychology, 62, 167 173.
ore 22,10
Piaget, J. New York: W. Norton.
Quantity does NOT make QUALITY – sau despre bloguri | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max go strong http://www.ionisos.es/retro/air-max-go-strong.html
Quantity does NOT make QUALITY – sau despre bloguri | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max 90 homme http://www.capwest.fr/basketball/nike-air-max-90-homme.html
Quantity does NOT make QUALITY – sau despre bloguri | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike running baratas http://www.pctechassistance.com/running/nike-running-baratas.html
こんにちは、全部 Quantity does NOT make QUALITY – sau despre bloguri | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal がファイン起こっているこことofcourseの一人一人がデータを共有している、その内事実 ファイン、書き込みついていく。
バーバリー 財布 http://www.cafeplazma.com/burberry.html
Hahahaha, what a comical this Quantity does NOT make QUALITY – sau despre bloguri | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal YouTube video is! I am still laughing, thanks to admin of this site who had posted at this site.
Quantity does NOT make QUALITY – sau despre bloguri | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike sportswear http://www.marcelinogonzalez.com/comprar/nike-sportswear.html
I have been browsing on-line more than 3 hours as of late, yet I never discovered any fascinating article like yours. It is lovely price enough for me. Personally, if all site owners and bloggers made excellent content as you did, the net shall be a lot more helpful than ever before.Friv
Quantity does NOT make QUALITY – sau despre bloguri | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max nike baratas http://www.atq.es/originales/air-max-nike-baratas.html
Quantity does NOT make QUALITY – sau despre bloguri | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike montantes http://www.altorem.com/michael/nike-montantes.html
Quantity does NOT make QUALITY – sau despre bloguri | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max outlet http://www.fah.es/wikipedia/nike-air-max-outlet.html
Quantity does NOT make QUALITY – sau despre bloguri | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike court tradition 2 http://www.bienda.com/airmax90/nike-court-tradition-2.html
Quantity does NOT make QUALITY – sau despre bloguri | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike free run 3 comprar http://teknicalde.com/azules/nike-free-run-3-comprar.html
Quantity does NOT make QUALITY – sau despre bloguri | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max skyline http://www.interjamon.com/precio/air-max-skyline.html
Quantity does NOT make QUALITY – sau despre bloguri | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
chaussure nike elite http://www.sepb.asso.fr/concord/chaussure-nike-elite.html
Hi there! This article couldn’t be written much better! Looking at this article reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this. I will send this post to him. Fairly certain he’s going to have a good read. Many thanks for sharing!
co nang hoan hao …………..
する得る はるかこの%から Quantity does NOT make QUALITY – sau despre bloguri | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal %その後、適??用する必要がな 技術 ブログ。