Lansari Facebook si LinkedIn

V-am spus deja despre Timeline-ul nou pentru paginile de Facebook care intra in automat de la 30 martie – pana atunci oricine gestioneaza pagini putand sa si-l personalizeze cum doreste.

Ei bine, iata ca in afara de aceasta noutate, mai avem cate eva de la Facebook si LinkedIn.

Facebook lanseaza “premium ads” si vestitele “sponsored stories” si pentru paginile de delogare – log out pages – si pentru news feed-ul aplicatiilor pentru vizualizarea pe telefon si in cadrul versiunii web.

Aceste premium ads le ofera marcilor posiblitatea de a-si pozitiona continut din pagina lor ca ad unit precum Titanic in imaginea de mai jos (preluata de aici):

A mai fost introdus si un nou produs tip ‘reach generator’, care le permite brandurilor sa plateasca Facebook pentru ca acesta sa distribuie in mod garantat news feed-ul astfel incat acesta sa ajunga pana la 75% dintre fani.

LinkedIn are si el noutati: un buton de follow pentru websiteuri. In acest mod companiile ar putea atrage mai usor oamenii interesati pe pagina de LinkedIn, dupa cum se mentioneaza intr-un material de pe blogul oficial. Ar trebui adaugat ca exista 2 milioane de companii din diverse domenii in cadrul LinkedIn.

Iata si prezentarea oficiala intr-un material video: v

Share
59 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge