Transavia acum alaturi de Victor Rebengiuc
|Acum si reclama 🙂
Poate ca unii ar fi ales un update la aceasta insemnare, in care apare amintita si Transavia.
Am ales totusi sa scriu un nou material de aceasta data pe scurt – si tot la categoria Imagine.
De-a lungul timpului marcile (servicii/produse ori chiar companii in sine) cunosc diverse transformari, totul fiind o continua evolutie. Adaptandu-se prefacerilor (din mediul de afaceri, de mentalitate, economico-politice etc.) marcile sunt relansate, imbunatatite sau mentinute pe o anumita linie.
Cand o campanie are un efect nedorit se schimba de obicei agentia si se alege o noua directie de dezvoltare. In acest context se poate studia in timp evolutia din punct de vedere al marcii (comparata la nivel intern si cu efectele in vanzari, recunoasterea marcii si asa mai departe). Este chiar de dorit ca orice marca sa cunoasca anumite schimbari atat pentru mentinerea in atentia publicurilor relevante, cat si pentru atragerea unora noi, sau a unor persoane care intra in segmentele vizate de acea marca.
Ce se intampla atunci cand diversele campanii sunt complet diferite? Cum ramane cu o constanta a marcii? Cu un element pastrat in timp si intiparit in memoria publicurilor – acel element cu care se doreste sa fie asociata acea marca (element = valoare, beneficiu, orice dupa caz, elementul diferentiator).
Transavia a trecut de la Zboara, puiule, zboara
la reclama in care apare Victor Rebengiuc – ce ruleaza in aceasta perioada:
Una dintre cele mai tari reclame ale momentului. Nu am crezut ca e asa mare diferenta de valoare, mesaj, consistenta de la aberatia cu “Zboara, puiule, zboara!”
Rebengiuc – mare om, mare caracter.
Chiar ce i-o fi trebuit reclama pentru avicola?
“Zboara” a creat buzz; s-a vorbit mult despre reclama, exista si un spoof celebru (Naumovici cu “Mielul”). Nu stiu daca si-au atins obiectivele de vanzari, dar reclama a creat awareness. Acum au trecut la un alt nivel, ceea ce nu e neaparat rau, dar asa cum spui tu diferenta e foarte mare.
Cred ca o sa devin vegetariana…
“Pui atat de proaspeti ca par vii”…Mda! Numai ca puii vii nu sunt in pungi de plastic si parca au si pene! Si cap, si gheare, care sunt atasate de corp, nu bagate intr-o punga in f**d!
O fi creat buzz dar nu mi se pare buna reclama.
Cea de-a doua reclama este super marfa dar nu pentru genul asta de produs. De trei ori m-am uitat la reclama si de fiecare data uitam la ce este. Il priveam de fiecare data cu fascinatie pe V. Rebenciuc asteptand, incercand sa ghicesc care e produsul. De fiecare data ma lua prin surprindere si de fiecare data incercam sa gasesc legatura, mesajul.
Acum stiu la ce e reclama dar mesajul inca il caut. Poate ma lamureste cineva cum anume sunt facuti puii de la Transavia daca asa nu, asa nu.
Da, o schimbare de imagine as putea spune completa. Daca am merge pe ideea Carinei – cum ca prima reclama a creat buzz, a atras atentia si a adus notorietate (intr-o perioada in care o alta marca spunea Puiul gatit nu face rau), atunci inseamna ca si reclama de la Aviva de acum – prezentata in insemnarea anterioara – genereaza notorietate.
In acest caz intrebarea care se pune este ce fel de notorietate se doreste a fi creata cu astfel de reclame. Atragem atentia doar pentru a soca – chiar daca publicurile raman cu o imagine negativa pentru noi – sau atragem atentia construind o marca si asociind-o cu niste valori precise?
I appreciate, lead to I found just what I was looking for. You have ended my 4 day lengthy hunt! God Bless you man. Have a nice day. Bye
Nice weblog right here! Additionally your web site rather a lot up very fast! What host are you using? Can I get your associate hyperlink on your host? I wish my web site loaded up as fast as yours lol
I’ve got to confess that it is usually 1 great information. The item surely gives a business the ability to have with in the grass floor as well as genuinely indulge in producing one thing exclusive as well as personalized with their wants.