Numele autorului comunicatului de presa este irelevant – sau despre o alta greseala de PR
|Multi doresc sa se faca si ei cunoscuti. Nimic rau pana aici – mai ales daca au ceva de spus si fac ceva bine.
Pe de alta parte… a-ti face numele cunoscut prin faptul ca fix sub titlul comunicatului apare mare si evidentiat numele autorului si eventual si numarul de telefon sau emailul nu e cea mai buna solutie.
Poate ca astfel numele ajunge sa fie cunoscut – dar sigur nu ajunge renume. Sau, mai corect spus, nu dobandeste acel renume pe care, cel mai probabil, il cauta autorul.
Scriam ieri despre promovarea prin articole. Multe astfel de materiale pot aparea cu numele autorului. Iata deci o directie spre care cei ce vor sa iasa din anonimat se pot indrepta (evident cu conditia sa fie si priceputi in ale scrisului).
Desigur ca a pune numele – ca persoana de contact pentru mai multe informatii – la final de comunicat nu este nicio problema. Insa a aparea fix dupa titlu nu e cel mai potrivit mod de a actiona. Mai mult atentie ca intr-un comunicat acel nume si numar de telefon/adresa de email sa nu fie singurul lucru care vorbeste despre agentia ce furnizeaza comunicatul. Chiar daca e un freelancer – si tot nu asa trebuie sa se evidentieze.
Din nou aspecte marunte – dar care iata pot genera reactii diverse in momentul in care un jurnalist citeste comunicatul. Si din nou un aspect intalnit la mai multe persoane, companii si agentii (multe chiar cu pretentii).
Loredana,
Numele autorului comunicatului de presa nu cred ca este irelevant, deoarece acea persoana reprezinta puntea de legatura intre mass media si entitatea care trimite acel comunicat de presa.
Localizarea datelor de contact insa poate spune multe despre profesionalismul persoanei respective, sau poate despre non-conformism-ul acesteia in legatura cu metodologiile uzuale folosite in PR.
In orice caz insa… da-mi voie sa iti prezint the Premio Dardos Award pentru contributia ta remarcabila la ceea ce inseamna PR-ul in online-ul romanesc. Mai multe despre asta gasesti pe blogul meu :).
Ultimul post al Daniel: Design Concept: iPhone 4G
Intr-adevar este de dorit ca datele de contact sa existe la finalul unui comunicat. Acelei persoane i se pot cere cere mai multe detalii despre subiectul comunicatului, declaratii si asa mai departe. Autorul comunicatului insa poate sa fie irelevant cand nu acesta apare si la datele de contact (si da, am vazut si un astfel de comunicat – semnat de cineva, iar la contact aparea altcineva).
Ceea ce voiam sa spun astazi este faptul ca nu cred ca numele autorului trebuie sa apara fix sub titlu. Asa cum spui si tu, vorbim aici despre profesionalism (despre existenta sau lipsa acestuia).
Multumesc frumos si pentru premiul acordat. Am intrat, am citit – si ma onoreaza nespus acordarea sa. Voi scrie despre acesta insa separat.
Ultimul post al Loredana: In sfarsit auzim si de bine: acvariu imens la Tulcea
Only pay for the background music. Therefore you is just not possess the 100 % legal difficulties. Can it be definitely worth it?? A person arethe owner of the songs. The fact is… When you buy some sort of CONCEPT ALBUM or maybe down load. This can be a permit in which youpurchased.
we no more than produce eso gold for special events a result of the hue, therefore doesnt a lot of stuff go together with the item.