Inedit: Nakd se promoveaza printr-un perete comestibil
|Cine-a zis ca nu mai exista inspiratie pentru campanii deosebite s-a inselat. Nakd (marca a Natural Balance Foods) invita oamenii sa isi gaseasca aroma lor favorita dintre produsele lor prin intermediul unui perete comestibil!
Peretele a fost expus in Londra, in zona de cumparaturi Westfield. In saptamana 7-13 septembrie aici vor fi expuse aproximativ 40.000 de produse (pe peretele care are 5 metri latime si 2,5 metri inaltime intra aproximativ 2.500 de batoane), din cele 16 arome diferite. Mesajul de pe perete invita fiecare persoana sa isi gaseasca aroma favorita – „find your fave”. Campania este realizata de agentia Total Media.
Imagini preluate de pe pagina de Facebook a Total Media.
Aceasta campanie vine dupa altele care au fost orientate pe modul in care sunt realizate produsele firmei si isi propune sa familiarizeze consumatorii cu gama de arome disponibile.
Peretele comestibil va fi sustinut si prin alte mijloace de promovare traditionale – la metrou, in diverse publicatii importante din Londra etc. (sursa) Bugetul total al intregii campanii este de 300.000 de lire sterline.
Cat credeti ca ar rezista un asemenea perete in Bucuresti (sa zicem amplasat in zona Unirii sau Piata Universitatii) – sau in orice alt oras din Romania?
Cum vi se pare ideea campaniei?
In ultima vreme am vazut cateva exemple interesante de campanii speciale – v-am prezentat revista care a avut o coperta de pe care se putea sterge machiajul vedetei pentru promovarea unor servetele demachiante si v-am aratat aici cum s-a lansat un nou sezon din „Orange is the new black” in Paris si ce s-a facut pentru promovarea noului film din seria „Misiune imposibila”. Iata ca azi a venit randul unei firme din zona mancarii sa intre in lumina reflectoarelor aici pe blog.
Cred c? sunt foarte bune mai ales c? au ?i sturrugi, crem? de whisky, sirop de artar, een compozi?ie.Un desert minunat, cel mai…!!!