Greseli de PR sau despre cum sa va asigurati ca NU vi se preia stirea

Sfaturi despre cum sa reusiti sa generati interes din partea reprezentantilor mass-media gasim in multe locuri. Specialisti din intreaga lume se bat in a oferi cele mai bune sfaturi in acest sens.

Sunt sigura insa ca multi chiar NU vor sa le apara stirile – online, in presa etc. De ce sunt asa de sigura? Din cauza motivelor oferite si a materialelor primite la PRwave.

Nici de aceasta data nu o sa dau nume – dar o sa spun asa: un comunicat are sanse sa fie preluat daca are valoare de stire si daca este redactat intr-un mod traditional (jurnalistic) sau intr-unul interesant. Daca aveti insa intotdeauna stiri pe un singur subiect: sa zicem ca lansati de fiecare data cate un colier (doar difera pietrele, culoarea etc., dar nimic altceva si doar un colier pe rand) asigurati-va ca materialul NU este redactat intotdeauna la fel (daca doriti ca stirile sa fie preluate).

Ati ales sa utilizati un stil reflexiv? Unul interogativ? Excelent – o data! Cand toate comunicatele sunt identice – diferind parca exact doar culoarea pietrelor din colier si tipul acestora… atunci Felicitari! sunteti pe drumul cel bun: sansele ca noutatile dumneavoastra sa fie preluate scad cu fiecare material.

In consecinta – nu uitati atunci cand scrieti un comunicat sa aveti grija si la stil – indiferent de scop: acela de a va fi preluate stirile sau de a fi ignorate cu gratie. V-ati saturat sa va fie preluate informatiile? Excelent: deveniti plictisitori, redundanti si va veti asigura repulsia jurnalistilor! Va doriti sa aveti preluari? Atunci… fiti inventivi si la nivel de stil al textului 😉 (fara a depasi insa anumite limite si a ajunge sa realizati materiale ce nu pot fi preluate ca atare – ci necesita o elaborata prelucrare din partea jurnalistilor).

Despre alte elemente mici dar care pot face mari diferente… curand!

Share
10 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge